Bleach soul

Opis forum


#1 2011-11-24 19:50:15

Hana

Taicho http://img851.imageshack.us/img851/1057/shinigami5.png

Zarejestrowany: 2011-11-23
Posty: 6
Punktów :   

Statystyki

Tu będą opisane atrybuty, do czego są potrzebne i ile potrzeba by być lepszym od kogoś innego.

Siła - Oznacza naszą siłę, umięśnienie oraz siłę kidou, dzięki wielkiej ilości siły zadajemy też większe obrażenia i możemy wpływać destruktywnie na otoczenie, dzięki sile możemy przełamywać Kidou w których jesteśmy więzieni. Siła większa o połowę od wytrzymałości przeciwnika może go poważnie uszkodzić, czyniąc go niezdolnym do walki.Siła podwójnie większa od wytrzymałości przeciwnika, może go zmieść i zabić przy potężniejszym ataku.Jeżeli siłą jest jeszcze większa, przy zderzeniu , zanpakutou przeciwnika może zostać złamane

Wytrzymałość - Oznacza (budowa ciała jest solidna)ile dana osoba może walczyć,biegać wykonywać podstawowe funkcje które męczą postać.Dzięki niej możemy zatrzymać ostrze przeciwnika na własnej klacie czy też ręką, nie odnosząc żadnych ran.Wytrzymałość też odpowiada ile kto może wytrzymać z ranami, przy małej ilości niewielkie rany mogą już pozbawić nas możliwości dalej walczyć.Wytrzymałość większa o połowę niż siłą przeciwnika , może nam zadać przy sporym wysiłku , małe rany , jednak są nieliczne i nie sprawiają zagrożenia.Wytrzymałość podwójnie większa od siły przeciwnika, w tym momencie przeciwnik, nawet przy olbrzymim wysiłku nie zada solidnej rany przeciwnikowi, i może złamać się jego zanpakutou.


Zręczność - Dzięki niej osoby robią sprawne uniki, akrobacje, znacznie lepiej władają mieczem od innych.Dzięki zręczności nasza akrobatyka może być praktycznie nazywając to piękna, gracja jak i też ataki z zaskoczenia podlegają pod zręczność.Dzięki niej mistrzowie Zanjutsu, są w stanie władać zanpakutou na nowym poziomu.Zręczność większa o połowy od zręczności przeciwnika pozwala nam wykonywać większość ruchów jak i uników , dzięki temu też precyzyjniej trafiamy do celu.Zręczność większa podwójnie od zręczności przeciwnika, daje nam praktycznie przewagę nad nim, on już ma małe szanse trafić po mimo że jest szybszy.Ruchy takiej osoby są precyzyjne, dobre i perfekcyjnie o ile można je tak nazwać.

Szybkość - Oznacza, szybkość poruszania się, szybkość wykonanego ruchu, szybkości inkantacji i innych rzeczy które wymagają szybkości.Osoby korzystające z szybkości, są w stanie zobaczyć ruch przeciwnika i odpowiednio zareagować.Szybkość odpowiada za szybkość , techniki jak i mówienia kidou co oczywiste wspomaga też uniki oraz szybkość chodu i biegu.Szybkość o połowę większa od przeciwnika pozwala nam poruszać się dla niego nie mal że nie widocznie, on widzi zamazaną postać, i ma trudności z reakcją w odpowiedniej chwili.Szybkość większa podwójnie od przeciwnika , praktycznie daje dużą przewagę, przeciwnik w ogóle nie nadążą, błądzi szukając odpowiedniej postaci, której nie widzi.Praktycznie osoby szybsze ale mało zręczne mogą popełnić błąd dla tego lepiej mieć wyrównane obie staty.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.060 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tmnt.pun.pl www.g087dca.pun.pl www.number5.pun.pl www.transeuro.pun.pl www.lezajskhistoria.pun.pl